.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش یوسف نژاد به خبر استعفای طیب نیا
شمال نیوز: معاون پارلمانی وزیر اقتصادو دارایی افزود: استعفایی از سوی وزیر اقتصاد در کار نیست ضمن اینکه ارائه کارت زرد از سوی مجلس یک روند طبیعی است.

شمال نیوز: معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و دارایی ضمن تکذیب استعفای وزیر اقتصاد و دارایی از جلسه مشترک طیب نیا با هیئت رئیسه مجلس در روز جاری ساعت 13 خبر داد.

به گزارش شمال نیوز علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با خانه ملت، با تکذیب استعفای وزیر اقتصاد و دارایی تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و وزیر یقینا استعفا نمی دهد.

معاون پارلمانی وزیر اقتصادو دارایی افزود: استعفایی از سوی وزیر اقتصاد در کار نیست ضمن اینکه ارائه کارت زرد از سوی مجلس یک روند طبیعی است.

اظهارات سیف ارتباطی به طیب نیا ندارد

 وی با اشاره به سوال مطرح شده از سوی دو نماینده مجلس از وزیر اقتصاد مبنی بر دلایل اظهارنظر رئیس کل بانک مرکزی درباره نرخ ارز، افزود: مصاحبه رئیس کل بانک مرکزی درباره ارز اصلا ارتباطی به وزارت اقتصاد و دارایی نداشت.

وی با بیان اینکه رئیس کل بانک مرکزی از سوی دولت انتخاب می شود، تصریح کرد: وزیر اقتصاد برای احترام مجلس، هیئت رئیسه و نمایندگان با وجود خستگی های ناشی از بررسی بودجه در هیئت دولت که بعد از هشت سال در موعد مقرر به مجلس ارائه شد، حاضر شد و به سوال نمایندگان پاسخ داد اما واقعا این اظهار نظر رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه «نرخ ارز به کف رسیده» ارتباطی به وزیر اقتصاد ندارد؛ در حالی که وضعیت ارز در یک شرایط ثبات قرار دارد و از حالت نوسان خارج شده که این قابل ستایش است.

به نظر مجلس احترام می گذاریم

یوسف نژاد افزود: البته ضمن اینکه به کارت زردی که مجلس به وزیر اقتصاد داد نقد داریم، اما به نظر مجلس پایبند هستیم و احترام می گذاریم.

معاون پارلمانی وزیر اقتصاد تاکید کرد: مسائلی که روز گذشته در مجلس مبنی بر ارائه کارت زرد به مجلس اتفاق افتاد یک موضوع طبیعی است اما آن را بزرگنمایی کردند؛ یک سوالی از وزیر شد و وزیر اقتصاد نیز منطقی و با ادله به سوال نمایندگان پاسخ داد.

وی گفت: اینکه برخی از سایت ها اعلام کردند که «نمایندگان مجلس از وزیر اقتصاد تقاضای استعفا کردند» موضوع درستی نیست.

جلسه وزیر اقتصاد با هیئت رئیسه مجلس

همچنین از جلسه طیب نیا با هیئت رئیسه مجلس در روز جاری خبر داد و گفت: این جلسه درباره اقتصاد مقاومتی است.

یوسف نژاد با بیان اینکه این جلسه طبق برنامه قبلی با موضوعیت اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: جلسه مذکور ساعت 13 امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لایحه بودجه در این جلسه مورد بررسی قرار می گیرد یاخیر افزود: آنچه که مربوط به وزارت اقتصاد است جلسه درباره اقتصاد مقاومتی است اما شاید بودجه نیز مطرح شود.

معاون پارلمانی وزیر اقتصاد درباره حضور رئیس مجلس در این جلسه گفت:‌ جلسه با هیئت رئیسه مجلس است و احتمالا رئیس مجلس هم حضور داشته باشد.

یوسف نژاد گفت: قرار بود جلسه وزیر اقتصاد با هیئت رئیسه مجلس هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل اینکه هیئت دولت در حال بررسی لایحه بودجه بود این جلسه به امروز موکول شد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 آذر 1392
سالار مازندران فدایی داری انشاالله انتخابات استانی شود
نا شناس 19 آذر 1392
مرد کار و تلاش انسانی توانمدو باسواد شایسته نمایندگی افتخار ساری و دوست خوب
نا شناس 19 آذر 1392
به شخص یوسف نژاد باید کارت قرمز داد بی توجهی او به مراجعه کنندگان پشت کردن به دوستان بد قولی توجیه کردن خودش طلب کار بودن از مردم ساری و راضی کردن بالا دستی و ندید گرفتن مردم عادی از روحیات این آقای دکتره
نا شناس 19 آذر 1392
آقاي كه ميگي كارت قرمز بده دكتر يه نفره با كلي تقاضا كي به كارش برسه
کوروش 19 آذر 1392
دکتر عز یز ماکه خیلی دوست داریم
نا شناس 19 آذر 1392
ساروی بوده الان میاندرودیه
متین 20 آذر 1392
دکتر دوست داشتنی خدا نگهدار تو
نا شناس 19 آذر 1392
ما ساروی ها و میاندرودیها به اشتباهمون پی بردیم دکتر بزرگی کن و ببخش
فضلیان 19 آذر 1392
امیدوارم با تدبیرهای خردمندانه وزارت اقتصاد و مشاوره افراد کاردان، متخصص و دلسوز نظیر دکتر یوسف نژاد تمامی مشکلات اقتصادی کشور حل بشه.
فضلیان از ساری
رضا 19 آذر 1392
ياد باد آن روزگاران ياد باد
صبرایی 21 آذر 1392
ای پادشه خوبان دادازغم تنهایی//دل بی تو به جان امد وقت است که باز ایی///دکتردوستت داریم/////سورکی ریکا
حمیدرضا خسروی 20 آذر 1392
شمال نیوز مرد باش و کامنت های انتقادی رو بزار.
فقط دارین تعریف بی جا و کامنت های جانب دارانه رو میزارید
نماینده ای که ادعا داره، بیشترین نطق را در مجلس از آن خود کرده بود، واقعا برای مازندارن و ساری ، بویژه منطقه میاندرود چه کرده؟
کامنتی كه ميگه دکتر يه نفره با كلي تقاضا كي به كارش برسه ؟؟؟؟؟؟
تعهد مهمترین لازمه یه مدیر است، با شعار که نمی شه مدیریت کرد، یوسف نزاد فقط و فقط توی این دوره های که نماینده مردم ساری بود جز شعار دادن چیزی برای مازندارن نداشت.واقعا استان باید خجالت بکشه که چنین نماینده رو به مجلس معرفی کرده؟؟؟؟؟؟؟؟
صبرایی 23 آذر 1392
اقایی که میگی استان باید خجالت بکشه با نماینده ای که معرفی کرد ایا تو این دوسال که دکتر یوسف نزاد نیست صحبتی حرفی از زبان نماینده هاتومجلس میشنوی هر وقت برنامه مجلس رو پخش میکرد یوسف نزاد مشغول طرح دادن بود///ضررش رو بعدا متوجه میشین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.479 seconds.